سوالات متداول

1.آیا برای خرید از زرآوا حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله ، اگر بدون وارد شدن در سایت ، کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید ، باید در مرحله نهایی کردن خرید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید. اگر قبلا حساب کاربری نداشته اید هم می توانید براحتی با وارد کردن ایمیل یا شماره همراه و مشخصات خود ، عضو سایت شوید.
2.آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید ، برای این کار کافی‌ است پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و در قسمت اطلاعات کاربری ، اطلاعات خود را ویرایش کنید.
3.چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل های اسپم (spam) خود را چک کنید. توجه داشته باشید رمز جدید برای شما ارسال می گردد.

4.آیا می‏ توانم به اطلاعات خرید ها ی قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خرید ها ی قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه سفارش ها کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود

5.از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏ ام، چگونه می‏ توانم مطلع شوم؟

برای اطلاع از وضعیت سفارش ، می‏ توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه سفارش ها از وضعیت آن مطلع شوید.

6.بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با زرآوا تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش زرآوا با شما تماس خواهند گرفت. و همچنین با ورود به بخش حساب کاربری خود می توانید از سفارشا ت خود مطلع شوید.

7.پیگیری سفارشات پستی به چه صورت است؟

باتوجه به اینکه مرسولات توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ارسال می شود امکان بررسی آن با وارد کردن شماره مرسوله پستی در لینک زیر قابل دسترس می باشد:

http://newtracking.post.ir/

8.آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟

با توجه به اینکه طرح بسته بندی زرآوا دارای جعبه و بسته بندی شکیل می باشد ، سفارشات هدیه کادو نمی شوند و تنها یک کارت تبریک با متن دلخواه شما به بسته بندی اضافه خواهد شد.

9.آیا می توانم محصولی را که در فروشگاه اینترنتی سفارش دادم را به صورت حضوری دریافت کنم؟

بله.تحویل حضوری سفارش های اینترنتی در محل زرآوا امکان پذیر می باشد.

10.اگر محصولی که خریداری کردم ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت چه اقداماتی باید انجام دهم؟

لطفا برای هماهنگی های لازم ، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

11.چگونه سایز دستبند و انگشتر را اندازه گیری کنیم؟

با ورود به صفحه راهنمای اندازه گیری سایز میتوانید به راحتی سایز مورد نظر را اندازه گیری کنید.